Wednesday 22 February 2012

baobei.


susah mahu lepaskan dia jika masa dia sudah tiba
bila hati kata sayang fikiran entah ke mana 
lupa dugaan yang menimpa lupa ada hati yang terluka
cinta itu buta ya aku akui itu memang ada betul nya

andai sahaja aku tiada saat dia ada
andai sahaja hati cakap jangan jatuh cinta
tak mungkin ada segitiga
tak mungkin ada aku yang berkorban rasa

aku tahu dia terbuntu antara dua
aku tak pernah paksa dia tak pernah juga mendesak semua
itu pilihan dia bila tiba masa ya aku redha

ya dia bilang dia sayang
ya dia bilang ini ketentuan 
aku akui .
siapa juga aku untuk melarang 
walau aku cuma bayang 

memang aku sesali rasa yang ada..
tapi jujur aku sayang kan dia..

terima kasih untuk hari hari yang ada..
terima kasih untuk jadi pendengar yang setia
terima kasih untuk rasa sayang yang ada
aku bahagia ada nya dia..
selagi masih ada tak kan ku lepas masa yang ada..
yang tersisa untuk kita berdua.


















No comments: